UpDowntown
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
SøgSøg  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Frequently Asked Questions

Go down 
ForfatterBesked
DangerZone
Admin
DangerZone


Posts : 20

Frequently Asked Questions Empty
IndlægEmne: Frequently Asked Questions   Frequently Asked Questions Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 9:35 am

DIVERSE

  • Hvor skriver jeg min profil?
    A: Gå ind under "PROFIL" og udfyld informationerne du finder på denne side (og kun denne).
  • Hvor mange brugere må jeg have?
    A: Så mange du har lyst til!
  • Skal jeg virkelig have humor for at spille herinde?
    A: Ja, det er meget vigtigt. Hvis du ikke har overskud til et board, hvor vi laver lidt sjov med det hele, så anbefales det at du ikke opretter dig herinde. Seriøst.
  • Mener I det med videoen seriøst?
    A: Ja det gør vi. Udfylder du ikke din profil med en reference til denne video, så kan vi tillade os at fryse din bruger indtil du læser reglerne ordentligt igennem. Ingen undtagelser. 
  • Hvordan får jeg farvet mit navn?
    A: Tryk på "GRUPPER" og vælg den gruppe du vil være med i. Find din gruppe og ansøg den.
  • Hvorfor laver I ikke et mere seriøst board i stedet for det her pjat?
    A: Fordi der findes mange seriøse rp-sider, og de gør deres arbejde vanvittig godt. Går du ikke og savner at lave en karakter, som kan skeje helt ud og samtidig være awesome? En karakter hvor admin ikke kommer og siger "hovhov, du kan ikke blive skudt i ryggen og overleve, du!"? Savner du ikke friheden? Den kan du få her.
  • Hvilke våben må jeg have?
    Vi ser helst at du har mindre våben på dig. Det anbefales at bruge skydevåben. Lad være med at overdrive. Det er dog muligt at have større våben med på fx missioner


AGENTER OG MISSIONER

  • Hvordan fungerer missionerne?
    A: Der vil blive oprettet missioner under vores missions-forum. Herinde skal du skrive hvis du ser en mission som du skal være med på; vi vil primært gå efter "først til mølle"-princippet, men hvis det er de samme der igen og igen er hurtigst til at skrive derinde, vil vi lave en undtagelse. Når holdet er valgt, vil I blive briefet via PM og sendt afsted i en kategori hvor kun I kan skrive. Admin vil skrive til jer individuelt, hvis fx en af jer får et tip, ser noget suspekt eller lignende. I spiller så jeres spil SAMMEN, så længe I har lyst, og så vildt og voldsomt i har lyst. I styrer altså de NPC'er som I synes er relevante. I får en ingame tidslinje som skal overholdes, og ellers har I frie tøjler. Se om I kan opfylde missionen. Hvis admin synes det tager for lang tid eller admin har lyst til at være en drillepind, kan missionen blive afbrudt/skurkene vinde/et eller andet kan ske. Når missionen er slut vil admin skrive en kort rapport hvor karaktererne bliver bedømt for deres arbejde og emnet/emnerne vil blive bedømt på deres awesome-hed og underholdningsværdi. Spil for at have det sjovt; det må gerne være vild action og seriøse-toner, så længe I har det sjovt.
  • Hvad skal jeg som agent?
    A: Du skal være dén med pistolen i hånden og al agenttræningen i bagagen, når dit hold sendes ud til en mission. Du skal helst kunne holde dit hold i live og det er dit ansvar at missionen bliver en succes. 


VIDENSKABSMÆND

  • Hvad skal jeg som videnskabsmand?
    A: Du har muligheden for at opfinde alt i hele verden! Vi har virkelig ikke særlig hårde restriktioner. Så længe din opfindelse ikke er alt for futuristisk, så er den egentlig godkendt. Der er dog nogle procedurer du skal igennem, når du skal "opfinde" noget. 
  • Hvilke procedurer skal jeg igennem for at opfinde noget?
    A: Du skal oprette et emne i kælderen der hedder: "Opfindelse: ". I dét emne skal du beskrive hvad du laver og hvad det kan. Du kan efterfølgende gøre brug af opfindelsen ingame. Hvis en admin synes du har opfundet noget, som ikke hører hjemme, vil du få besked.
  • Kommer jeg med på missioner?
    A: Ja. Det vil være dit job at hacke computere, låse døre op og skære den rigtige ledning over på en bombe. Du kan desuden også være nyttig, hvis du har noget baggrundsviden om nogle forskellige ting. Det kan jo godt være at din karakter ved alt om ét eller andet nyttigt. Vær kreativ! Sørg for at dit hold har brug for dig! Du fungerer desuden som deres læge... Om du kan lide det eller ej Wink Det er ikke påkrævet at du har nogen form for medicinsk baggrund. Learning on the job! 


ANDRE MEDARBEJDERE

  • Hvad skal jeg som medarbejder?
    A: Medarbejderne har en lidt sjov rolle. Det er egentlig de lidt skæve personligheder der kan findes her. Måske er du bare sekretær, men det kan jo være at du er ufattelig rig og har nyttige kontakter? Det kan også være at du bare er HR-medarbejder men samtidig laver ulovligt speedracing om natten og desuden kender nogen indenfor narkobranchen? Måske er du økonomi-ansvarlig, men tidligere hacker og dranker i fritiden? Som medarbejder kan du, hvis du sender en PM til admin, få lov til at snige dig med på missioner og skabe lidt ravage. Eller måske hjælpe?


OM ISIS
ISIS er en spionvirksomhed der blev grundlagt af Joan Lyon i 1980'erne. Joan var tidligere agent og havde derfor mange gode kontakter og kammerater, som hun fik trukket ind i firmaet. I midt 90'erne var ISIS et af de førende spionvirksomheder i USA, men i 2010 blev virksomheden ramt af økonomisk svindel og ISIS kollapsede indefra. Mange agenter og medarbejdere flygtede fra firmaet, men Joan var i stand til at samle resterne op og få støbet et nyt ISIS sammen. Der er ikke kommet mange nye medarbejdere til siden, men de få ISIS medarbejdere der er tilbage har enten et for dårligt ry til at søge andre steder hen, eller har faktisk loyalitet nok til at blive hos Joan. Virksomheden halter stadig økonomisk, men har dog genvundet lidt respekt på markedet. Lidt...
Tilbage til toppen Go down
https://updowntown.danskforum.net
 
Frequently Asked Questions
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
UpDowntown :: Information ::  -
Gå til: